Genel Müdürlük

Teftiş Kurulu Başkanlığı İhbar Bildirimi

Teftiş Kurulu Başkanlığı İhbar Bildirimi mail adresinin amacı; personel, müşteriler ve 3. Şahıslardan kaynaklı dolandırıcılık, sahtekarlık ve suiistimallerin ortaya çıkarılması ve benzer hususların tekrarının engellenmesi için gerekli tedbirlerin alınmasıdır.

Söz konusu eylemlerin tespiti ve duyumu halinde Güneş Sigorta A.Ş. Teftiş Kurulu Başkanlığı’na ihbarda bulunabilmeniz için aşağıda yer alan linki kullanabilirsiniz.

Bildirimlerinizi kimliğinizi açıklamadan da gerçekleştirebilirsiniz. Kimliğinizi açıklamanız halinde ise bildirimleriniz, ilgili yasalar kapsamında gizlilik esasları çerçevesinde değerlendirilir.

Teftiş Kuruluna ihbarda bulunmak için lütfen tıklayınız.

*Bu mail adresinden yapılan hasar ihbarı, istek, öneri, şikayet ve itirazlarınız ile iş başvurularınız değerlendirilmeyecektir.

Hasar ihbarlarınızı 0850 222 1957 numaralı Müşteri Memnuniyet Hattı veya musteri.iliskileri@gunessigorta.com.tr e-posta adresi aracılığıyla,

İstek, öneri, şikayet ve itirazlarınızı 0850 222 1957 numaralı Müşteri memnuniyet hattı veya www.gunessigorta.com.tr üzerindeki iletişim formları aracılığıyla,

İş başvurularınızı ise internet sitemizdeki insan kaynakları sayfasını kullanarak ilgili Birimlere iletebilirsiniz.

NASIL SİGORTA YAPTIRACAKSINIZ?

Genel Müdürlük, Bölge Müdürlükleri, Temsilcilikler ve Güneş Sigorta acentelerine başvurmanız yeterli.

HIZLI ERİŞİM