Müşteri İlişkileri Politikası

Müşteri İlişkileri Politikası

Misyonumuz, vizyonumuz ve temel değerlerimizin bir yansıması olan kalite anlayışımız doğrultusunda sunduğumuz ürün ve hizmetlerden duyulan müşteri memnuniyeti, bizim için büyük değer taşıyor.  Güneş Sigorta olarak sigortalılarımıza en iyi hizmeti verebilmek için müşteri hizmetleri süreçlerimizi her gün daha da geliştirmeye ve iyileştirmeye çalışıyor, bu amaçla kapsamlı çalışmalar gerçekleştiriyoruz.

Uluslararası onay kuruluşu Tüv Thüringen tarafından müşteri hizmetlerinde sunduğumuz yüksek hizmet kalitesini, sigorta sektöründe çok az sayıda firmanın sahip olduğu ISO 10002:2004 Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sistemi Belgesi ile tescillememiz de bu çalışmalarımızın bir sonucu.

Temel İlkelerimiz

  • Erişilebilirlik: Şirketimiz tarafından sunulan çeşitli iletişim kanallarıyla sigortalılarımız şikâyetlerini, bilgi taleplerini, öneri ya da memnuniyetlerini kolay bir şekilde iletebiliyor ve şirketimize erişim sağlayabiliyor.
  • Bilgiye Ulaşılabilirlik: Sigortalılarımız talep ettikleri bilgiye en kısa zamanda ve en hızlı şekilde ulaşabiliyor.
  • Hızlı Geri Bildirim: Sigortalılarımız tarafından iletilen tüm başvuruların en kısa sürede cevaplandırılması en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor.
  • Çözüm Odaklılık: Sigortalılarımızın ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretiyoruz.
  • Objektiflik: İletilen tüm başvurular objektif bir şekilde ele alınarak değerlendiriliyor, çözüm sürecinde objektiflik kriteri göz önünde bulunduruluyor.
  • Gizlilik: Sigortalı başvuruları esnasında elde edilen kişisel bilgilerin kullanımı yasalarla sınırlı olup, gizlilik prensibine bağlı kalınıyor.
  • Müşteri Odaklılık: Sigortalılarımıza en iyi hizmeti verebilmek ve müşteri beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak için müşteri odaklı bir yaklaşım benimsiyoruz.
  • İnisiyatif Kullanma: Sigortalılarımızın ihtiyaçlarını en kısa sürede karşılayabilmek ve müşteri memnuniyetini en yüksek düzeyde tutmak için çalışanlarımız gerekli durumlarda inisiyatif kullanarak karar alma yetkisine sahip.
  • Müşterinin Sürece Katılımı: Sigortalılarımız, ilettikleri başvuruların değerlendirmesi ve çözüm aşamalarıyla ilgili en etkin şekilde bilgilendiriliyor, kendilerinin sürece aktif olarak katılımları sağlanıyor.
  • Denetime Açıklık: Sigortalılarımız tarafından yapılan başvuruların değerlendirmesi, çözüm aşamaları, durum kodları ve sonuçları raporlanıyor ve izleniyor.
  • Kurum İçi Bilgilendirme: Şirketimizde müşteri ilişkilerine ait faaliyetler kurum genelinde paylaşılıyor ve takip ediliyor.
  • Sürekli İyileştirme: Sigortalılarımızdan gelen öneri ve düşünceler titizlikle değerlendiriliyor ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanılıyor.
  • Profesyonel Yaklaşım: Şirketimiz profesyonel kadrosuyla ve profesyonel bir yaklaşımla sigortalılarının taleplerine yanıt veriyor.

NASIL SİGORTA YAPTIRACAKSINIZ?

Genel Müdürlük, Bölge Müdürlükleri, Temsilcilikler ve Güneş Sigorta acentelerine başvurmanız yeterli.

HIZLI ERİŞİM