Kalite Yönetim Sistemi (ISO 9001)

Kalite Yönetim Sistemi ISO 9001: 2008

Sektöründe her zaman ilklerin öncüsü olan Güneş Sigorta, müşterilerine yönelik hizmetlerinde “Koşulsuz Müşteri Memnuniyeti”ni en üst seviyede tutmak ve bu hizmeti daha da ileriye taşımak amacıyla 1997 tarihinde başladığı kalite yolculuğuna, uluslararası onay kuruluşu Tüv Thüringen tarafından yapılan denetimler sonucunda 06.04.2016 tarihinde yenilenen ISO 9001:2008 Kalite Belgesi’nin verdiği güvenle devam etmektedir.

Kalite Politikamız

  • Güneş Sigorta kuruluşundan itibaren “ Değerlerimizin Sigortası” olma misyonuyla hareket ederek, sektörde güvenilir ve sağlam bir yer edinmiş ve bu konumunu müşteriler nezdinde sürekli güçlendirmiştir.
  • Tüm hizmetlerimizin müşteri memnuniyeti odaklı gerçekleştirilmesi “ Güneş Sigorta Kalite Politika’sının temelini oluşturmaktadır.
  • Yönetim politikamız, ekonomik ve teknolojik gelişmeler doğrultusunda çeşitlilik gösteren müşteri ihtiyaçlarını tam olarak karşılayarak müşteri sürekliliğini sağlamak ve rekabetçi bir yaklaşımla karlılık hedeflerine ulaşmaktır.
  • Tanımlı iş süreçlerimiz doğrultusunda seçilen yetkin personelimiz, huzurlu ve takım çalışmasını teşvik eden bir çalışma ortamı ile Güneş Sigorta’yı daha da ileri taşımaktadır. Bu doğrultuda sağlanan eğitim, yerleşim ve donanım imkanları ile gerek personelimizin gerekse acentelerimizin en verimli şekilde çalışmaları hedeflenmektedir.
  • Kurumsal yönetişim ve toplam kalite yönetimi ilkelerinin tüm Güneş Sigorta paydaşları tarafından uygulanması için çeşitli çalışmalar yapılmakta ve içselleştirilmesi sağlanmaktadır. Süreç yönetimi kapsamında dönemsel olarak iç denetimler gerçekleştirilmektedir.
  • Kurum bünyesinde yapılmakta olan süreç yönetimi çalışmaları Güneş Sigorta üst yönetiminin tam desteğine sahiptir.

NASIL SİGORTA YAPTIRACAKSINIZ?

Genel Müdürlük, Bölge Müdürlükleri, Temsilcilikler ve Güneş Sigorta acentelerine başvurmanız yeterli.

HIZLI ERİŞİM